Info

- Vil du helst sælge eller bytte?
Som udgangspunkt foretrækker jeg at bytte mit listede hardware til 3Dfx hardware. Jeg er dog også villig til at sælge.

- Hvad indbefatter "3Dfx hardware"?
3Dfx hardware indbefatter primært grafikkort fra Voodoo serien. Der findes dog også bundkort med onboard Voodoo 3 grafikkort, controllers, installations software, merchandise, m.m. som jeg ligeledes kunne være interesseret i.

- Bytter du til andet end 3Dfx relaterede ting?
Ikke umiddelbart. Ligger du inde med noget som du tænker kunne fange min interesse, så skriv endelig alligevel. Så kigger jeg på det.

- Virker alle delene som du har på siden?
Det er svært at svare på. Der er tale om 20-30 år gammelt hardware, så mit umiddelbare gæt ville være nej. Jeg forsøger dog ved hvert stykke hardware at beskrive om det er testet eller ej, samt i hvilken grad det er blevet testet. De stumper som er beskrevet som værende "ikke testet", kan derfor i teorien godt være defekte.

- En eller flere stumper virker ikke, hvad gør jeg?
Som udgangspunkt er det bare ærgerligt. Hvis det drejer sig om stumper som på siden er beskrevet som værende "ikke testet", accepterer køber at løbe en øget risiko i forhold til at den pågældende hardware potentielt kan være defekt.
Hvis det drejer sig om hardware som jeg har testet, har jeg kun testet dem i det omfang som jeg har beskrevet. Der kan derfor i teorien godt være fejl / mangler som jeg ikke har været klar over.
Alt handel foregår som udgangspunkt efter "købt som beset" princippet, hvilket betyder at jeg fralægger mig alt ansvar for produktets tilstand, efter at det er blevet hentet / afsendt. Hvis posten derfor formår at ødelægge pakken bør køber klage til posten og hvis køber selv kommer til at ødelægge hardware, mener jeg ikke at det er mit ansvar.
Jeg sørger dog altid for at pakke hardware fint og forsvarligt ind og tilbyder ligeledes at køber kan afhente hos mig privat, samt besigtige produktet inden handelsen finder sted. I forhold til at se produktet i aktion omhandler dette udelukkende hele PC builds. Jeg ønsker ikke at skulle have en køber hængende en halv lørdag for at afprøve en masse stumper :D

- Hvis jeg fortryder mit bytte / køb, kan handelen så gå tilbage?
- Hvad koster de enkelte stumper?
- Hvad er mit 3Dfx hardware værd i en byttehandel?

(Denne side er ikke færdig)